Με δικό του περίπτερο και συνεχόμενη ροή επισκεπτών, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) ολοκλήρωσε σήμερα μια δυνατή παρουσία στην 40η PHILOXENIA, τη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 40 στοχευμένες B2B συναντήσεις, ενώ η Χαλκιδική τίμησε τους εκπροσώπους της με την παρουσία τους: υπουργοί, φορείς του τουρισμού, η Αντιπεριφερειάρχης Κατερίνα Ζωγράφου, οι δήμαρχοι Σιθωνίας κ. Μαλλίνης και Κασσάνδρας κ. Λειβαδιώτης, καθώς και πλήθος συνεργατών του τουριστικού τομέα.
Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη του Επιτρόπου Μεταφορών & Τουρισμού, κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, που στηρίζει ενεργά τις προσπάθειες εξωστρέφειας της περιοχής και την ανάδειξη της Χαλκιδικής ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Ο πρόεδρος του ΤΟΧ, Γρηγόρης Τάσιος, σχολίασε:
«Για 14 χρόνια η εμπιστοσύνη του Δ.Σ. του ΤΟΧ στο πρόσωπό μου αποτελεί δύναμη και ευθύνη. Με τη νέα μου θέση ως Αντιπρόεδρος του ΞΕΕ συνεχίζω ακόμη πιο αποφασιστικά: να διεκδικούμε για τη Χαλκιδική, να φέρνουμε τον τόπο μας στο επίκεντρο των συζητήσεων και να πιέζουμε για λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών. Η Χαλκιδική μπορεί – και πρέπει – να έχει πιο ισχυρή φωνή».
Ο κ. Τάσιος ευχαρίστησε τα στελέχη του ΤΟΧ, τους συναδέλφους της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της παρουσίας του οργανισμού στην έκθεση, υπογραμμίζοντας ότι η συνεργασία είναι το κλειδί για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Χαλκιδικής.

Η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, Κατερίνα Ζωγράφου, σε δήλωσή της για τη συμμετοχή της Χαλκιδικής στη Philoxenia τόνισε:
«Η παρουσία της Χαλκιδικής στην 40η PHILOXENIA αναδεικνύει τον τόπο μας ως έναν σύγχρονο, δυναμικό τουριστικό προορισμό. Συγχαίρω τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και όλα τα στελέχη του για τη σημαντική δουλειά τους και για τη συνεχή προσπάθεια προβολής και εξωστρέφειας της περιοχής μας. Η προβολή του Τουριστικού προϊόντος της Χαλκιδικής, έχοντας ως κορωνίδα το εκπληκτικό φυσικό περιβάλλον της, έρχεται να προετοιμάσει την επόμενη μέρα με στρατηγική, συνεργασίες και γνώση. Με κύριο στόχο τη μετατόπιση του ταξιδιού από «επίσκεψη» σε «εμπειρία» και παρεμβάσεις για την προσαρμογή στις ραγδαίες τεχνολογικές αλλαγές, την ανάγκη για εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και τη σωστή εκπαίδευση του, καθώς και για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας και ανταγωνιστικότητας του κλάδου.».
Η δυναμική παρουσία του ΤΟΧ στην έκθεση επιβεβαίωσε ότι η Χαλκιδική παραμένει στο επίκεντρο των αποφάσεων για τον ελληνικό τουρισμό, ενώ ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ φορέων και επιχειρήσεων για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς κατοίκους και επισκέπτες.






