Ένα σημαντικό έργο για τη Χανιώτη και τη βελτίωση της κυκλοφορίας στην ευρύτερη περιοχή μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, μετά την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου επί της επαρχιακής οδού που διέρχεται από τον οικισμό.
Η σύμβαση υπογράφηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου από την Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής, Κατερίνα Ζωγράφου και τον Δήμαρχο Κασσάνδρας, Ηρακλή Λειβαδιώτη, σηματοδοτώντας την έναρξη των διαδικασιών για την υλοποίηση του έργου.
Ο νέος κυκλικός κόμβος θα κατασκευαστεί σε σημείο με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο, όταν η Χανιώτη δέχεται μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
Βασικός στόχος της παρέμβασης είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, η αποτελεσματικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας και η καλύτερη σύνδεση της επαρχιακής οδού με την παραλιακή ζώνη αλλά και τις ανάντη περιοχές του οικισμού.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα πραγματοποιηθούν όλες οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες για την ολοκλήρωση του κόμβου, μεταξύ των οποίων:
- Καθαιρέσεις υφιστάμενων κατασκευών.
- Κρασπεδώσεις και διαμορφώσεις οδοστρώματος.
- Ασφαλτοστρώσεις.
- Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων.
- Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες.
- Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.
- Εγκατάσταση νέου φωτισμού.
Αναβάθμιση και της εικόνας του οικισμού
Πέρα από τη λειτουργική βελτίωση του οδικού δικτύου, το έργο περιλαμβάνει και αισθητικές παρεμβάσεις στην περιοχή, με τη δημιουργία διαχωριστικής νησίδας, τη φύτευση δέντρων και θάμνων και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Η δημοτική αρχή εκτιμά ότι η παρέμβαση θα συμβάλει τόσο στην ασφάλεια οδηγών και πεζών όσο και στη συνολική αναβάθμιση της εικόνας ενός από τους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Κασσάνδρας.
Όπως επισημαίνεται από τον Δήμο Κασσάνδρας, η κατασκευή του κυκλικού κόμβου εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη βελτίωση των υποδομών και την αντιμετώπιση χρόνιων κυκλοφοριακών προβλημάτων στους οικισμούς της περιοχής, με προτεραιότητα την ασφάλεια των πολιτών και των επισκεπτών.








