Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

Ε Επικαιρότητα

Το 2023 θα ολοκληρωθεί ο δρόμος Θέρμης Γαλάτιστας

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Η διαπλάτυνση του δρόμου Θέρμης Γαλάτιστας μπορεί να ξεκίνησε το 2013 μέχρι τώρα όμως το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί διότι είχε "κολλήσει" στο ζήτημα των απαλλοτριώσεων. Ωστόσο άρχισε να διαφαίνεται φως στο τούνελ της γραφειοκρατίας και με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου της "Εγνατίας Οδού ΑΕ" θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα οι εργασίες ολοκλήρωσης του δρόμου. 

 

 

Ο συγκεκριμένος δρόμος αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εκκρεμότητες επί πολλά χρόνια, προκαλώντας απίστευτη ταλαιπωρία και ζητήματα στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Βόρεια Χαλκιδική, το δεύτερο πόδι (Σιθωνία) και το Άγιον Όρος.

 

Ο προϋπολογισμός υπολογίζεται στα 29 εκ. ευρώ και η εργολαβία χαρακτηρίζεται «σκούπα», διότι θα συμμαζέψει όλες τις εκκρεμότητες που άφησαν οι προηγούμενες παρεμβάσεις. Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με στελέχη της, είναι να παραδοθεί ολοκληρωμένος πλέον ο συγκεκριμένος άξονας (τμήμα της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου) το 2023. Στελέχη του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τόνισαν στη Voria.gr ότι η δημοπράτηση της εργολαβίας θα γίνει στις πρώτες μέρες του 2020, προκειμένου να διασφαλιστεί ως χρόνος παράδοσης το 2023.

 

Το τμήμα Θέρμης – Γαλάτιστας αποτελεί ένα από τα έργα με συνεχείς αλλαγές και πολυετείς καθυστερήσεις. Η δημοπράτηση της συγκεκριμένης εργολαβίας, που θα ολοκληρώσει επιτέλους τη βελτίωση του δρόμου, είχε σχεδιαστεί για το 2017, μετατέθηκε για το 2019 και πλέον πηγαίνει για το 2020, με διασφαλισμένη πάντως αυτή τη φορά χρηματοδότηση.

 

Ουσιαστικά η μεγάλη εκκρεμότητα αφορά σε τρία – τέσσερα χιλιόμετρα του δρόμου, στις στροφές και τη μικρή γέφυρα, που αποτελούν σημείο – καρμανιόλα και δυσκολεύουν πολύ τις μετακινήσεις των πολιτών. Υπενθυμίζεται ότι μεγάλο μέρος του συγκεκριμένου δρόμου (και το συγκεκριμένο σημείο) είχε κατασκευαστεί το 1916...

 

Με τη νέα εργολαβία θα γίνει σημαντική παρέμβαση στο συγκεκριμένο σημείο, που είναι μετά την Αγία Αναστασία (περιοχή Πανικόβη), όπου απαιτούνται απαλλοτριώσεις, οι οποίες είναι και η κύρια αιτία των μεγάλων καθυστερήσεων. Οι απαλλοτριώσεις είναι εκτεταμένες, καθώς γίνεται νέα χάραξη στο συγκεκριμένο τμήμα από την Αγία Αναστασία μέχρι τον κόμβο που βγάζει στον Πολύγυρο. Επίσης, με τη νέα εργολαβία θα κατασκευαστούν οι κόμβοι στη Λακκιά και την Περιστερά (επίσης εκκρεμότητες με τις απαλλοτριώσεις), ενώ θα γίνουν βελτιώσεις στο τμήμα Λακκιά - Βασιλικά.

 

Τα ζητήματα αυτά έχουν πλέον αποκατασταθεί και με την έγκριση της εργολαβίας από το δ.σ. της «Εγνατία Οδός ΑΕ», το έργο μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.

 

Από το επόμενο έτος συνεργεία θα βρίσκονται στον κόμβο της Περιστεράς, στο δρόμο που διέρχεται από τη Νέα Ραιδεστό και στο τμήμα Λακκιά – Βασιλικά.

 

Η κατασκευή του δρόμου άρχισε το 2013, επρόκειτο έπειτα από δυο παρατάσεις να δοθεί στην κυκλοφορία το 2015 και δόθηκε με την εκκρεμότητα αυτών των τριών – τεσσάρων χιλιομέτρων πριν από περίπου ενάμιση χρόνο. Ο άξονας είναι συνολικά μήκους 24 χλμ.

Πηγή: voria.gr

Χαλκιδική, Πολύγυρος, Νέα Μουδανιά

Email: info@halkidikinews.gr


To halkidikinews.gr είναι το πρώτο ειδησεογραφικό site στο νομό Χαλκιδικής και καθημερινά, από τον Μάιο του 2006, σας μεταφέρει αξιόπιστα και εμπεριστατωμένα τις ειδήσεις στη Χαλκιδική.

 

Κοινωνικά Δίκτυα